Tuesday, May 18, 2010

A thank you list

Salam.
Alhamdulillah aku dah dapat keputusan matriks,3.95. Aku sikit terkilan sebab xdapat 4flat untuk semester 2 tapi yang pentingnya aku mesti bersyukur. Teristimewa untuk semua kawan2 aku yang exmatrix tahniah utk keputusan kowang. Aku pasti korang dah mencuba bersungguh-sungguh. Apapun yang terjadi mesti ada hikmah disebalikNya. Sebab setiap sesuatu yang berlaku adalah mehnah(ajaran terus) dr Allah. =)

  • Family=Mak Abah yg sentiasa support aku.Selalu buat solat hajat utk aku. Yg tak putus bagi aku pressure sebab sememangnya aku keje under pressure. XD. Akaq2 aku yang sentiasa buaat aku rasa fire up.Naqib,sebab bila ko da jadik yg trbaik buat aku rasa trcabar. Nabilah,trbek!! =)
  • Putramate=Palish,Hannah,Paten,Nana,Lyana,Nodie,Babai,Im,Pared,Aainaa.. Aku xkisah sangat if kita xcontact each other sebab aku paham kita semua busy .dengan study and others. Kita da kenal dari darjah 5 kan. Aku harap sangat one day kita semua dapat jumpa besar-besaran XD
  • ExJempol 0708=Ziera,Dalis,Iyza,Azmil,Hanis,Wanie Rahim,Wanie dorm,Bagok,Yat,Theera. Korang sgt supportive dan aku doa korang berjaya walaupapun korang wat kat celah pelusuk dunia mana pun :D
  • ExKMJ 09/10=Special utk F12. DD, Daya, Ama, Sri, Naim, Zam, Ain, Nabila, Aida, Ct, Apek, Hadi, Ekhza, Ak ,Arey, kak Sham, Sarah, Faz, Ali. Kowang memang paling gila2,sempoi. Aku xmnyesal masuk KMJ dan trpilih masuk F12. Thanx sebab byk dengar bebelan aku,paksarela diarah bayar2 duit,ada bila aku minx tolong. Buat Dayah,Ein,Kerm,Iylia Shuhada,Iylia,Peqa,Haz,Aya,Maryam,Kecik,Petai,Fiza,Ida,Lee. The best editor team even hasilnya xde.. hahaa
So aku nk cakap terima kasih infinty. Jasa korang semua ak akan ada trlupa la ckit2.. hehee.. Aku ni memory low ckit. Aku selalu doa kita2 sama2 berjaya dunia dan akhirat. Tapi jika satu hari nanti korang lupa kat aku,aku pun no hal. Aku paham kitakan semua manusia. Pastu, Nak minx maap berlemon2 gak atas semua dosa yg aku wat korang kecik ati, susahkan korang..

Muahxx

p/s:ni dedicate utk semua jugak yang mengenali aku. Pernah trborak di tepi jalan ke.. trkenyit mata ke =)

1 comment:

KaiKumiko said...

*hug u* life won't get easier. appreciate things that you could've grab now. *wink*