Wednesday, August 11, 2010

Its 1st Ramadhan!! XD

Salam.
Harini 1 ramadhan. Akhirnya dah sampai jugak bulan ramadhan yang ditunggu-tunggu. Serious taw ak teruja ni. hahaa.. Aku teruja nk merasa berpuasa kt Kolej 11,UPM. Aku rasa bersyukur sangat dapat course yg aku nak. Aku taw mak n abah tak approve sgt ak amek kejuruteraan. Xpe2, mak abah adeq akan buktikan taw!! I know i can. Budak2 course so far alhamdulillah. Semua gila2, wacko belaka.. hahaa. Aku dah ada geng lompat pagar. Macam ni everytime ngidam nk makan fast food boleh pergi je. Eventhough kelas aku ramai chinese tapi aku rasa xdown. Zahrina Muhamad Haitamin never back down from a war without a fight! Aku sangat envy budak2 chinese yg selalu study same2 jge each other. ENVY!! Mak n abah siap pesan "Buat dyewang respect adeq". Erh,friends. Im not a racist okay! Its just that how can they be so minority and so succesful. Ak nak sgt bangsa Melayu pun ada semangat saing camtu. Ak nak bangsa Melayu sukses!! Aduii,aku da merapik.

1 Ramadhan sentiasa bawa memori yang ak rasa gila n confirm tak boleh ak lupa. 3 tahun lepas,masa ak masih bergelar pelajar SBP Integrasi Jempol(damn!) Malam sebelum 2 ramdhan tu, ak, lyana, palish n wani tgh otw nk balik rumah. Kerana kepingin nak merasa 2ramadhan berbuka di rumah,kami tersangkut kat busstop kuala pilah dari pukul2 smpi pukul5 ptg. Gila3. LOL, Pastu, dapatlah merasa berbuka puasa kat ktm seremban. Last2 sampai juga kat putrajaya around 10 kot.

1ramadhan time ak kt KMJ pulak. Ni kes nak nak balik umah jugak. Sampai2 kat tangkak pukul 4 camtu. Bas straight ke serdang tiada. So, kami gatal2 nak balik jugak kami naik bas ke MC(Melaka Central). Naik bas lompat bayangkanlah berapa banyak kali dia berhenti. Sampai kat Melaka dah maghrib. Kat sana siap hp Daya boleh hilang. Rupa2nya dlm beg Nadia. Kelakar gila,ak siap tinggal pesan n sms tinggal karangan pendek dlm tu. LOL.

1ramadhan semalam. Kami satu CC pergi ramai2 panjat pagat then pergi kfc. Buat jahat xingat dunia makan2 kt kfc balik2 sampai kt kolej dah maghrib. Lepak2 tengah tunggu yana lepas panjat pagar,nampak pulak kereta mama(pengetua k11). Ak tak tahu la if mama nampak ke x tapi memang aku cuak gila sampai ak kat blok d tingkt 4 boleh pergi menapak tangga kat blok 1 dari tingkat 1. Perghh,gila2. Kat bawah ni coursemate ak yg semua ngidam nk makan kfc. Skali chinese pun skali. LOL.

Budak CC 1st year.

Geng ak sekarang, Iffah(MOTIfah), Intan(Berlian), Ati(Melati), Yaya(Dahlia), Yana n Farah. Sekarang ni, dah campur Bart n Nya. Dua2 otak mental memang masuk gila dengan kiterang. Im really enjoying my life in UPM. Aku just harap kawan2 jugak,harap akademik ak sukses macam kat matriks dulu. Ak hampir gila buat programming tapi because this is the path that i choose i gonna rock programming world and one day become, Dr Ir. Zahrina. Friends lets pray for our succes okay!
Muahxx.
T8 k,till then

1 comment:

athirah salleh said...

aku ta ikot g KFC.huhu..
neway, gumbira sbb ade name aku! tx dear! :D